Reklamace nebo vrácení zboží

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat nebo neodpovídá kvalitě, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Prakticky žádné, stačí nám zaslat na e-mail: info@nenudadoma.cz číslo objednávky a důvod reklamace. Zboží zaslat na níže uvedenou adresu.

Musím výrobek vrátit v dodaném obalu?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil při přepravě.

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.

Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?

Ano, při reklamaci příslušenství, doporučujeme dodat i hlavní výrobek. Obecně platí, že příslušenství není možné samostatně reklamovat.

Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek si můžete vyzvednou na naší prodejně nebo Vám je doručíme na Vámi udanou adresu.

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

O výsledku reklamace Vás budeme sami kontaktovat nejspozději do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží. Abychom si zachovali vaši přízeň budeme se snažit vyřešit Vaši reklamaci v ještě bližším termínu.

Adresa pro vrácení:

nenudadoma.cz
Radim Kaloč
Abramovova 1588/10
70030 Ostrava
(Zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)